Maailma pulassa -luentosarja jatkuu ti 5.3.2024 klo 17

ti 5.3.2024 klo 17, Työtä vailla: Mustat listat veivät Neuvosto-Karjalaan, professori Maria Lähteenmäki, Itä-Suomen yliopisto.

ti 19.3.2024 klo 17-19, Tamperelaisten perheiden toimeentulo 1930-luvun laman aikana, dosentti Jarmo Peltola, Helsingin yliopisto.

Luentosarja liittyy Työväenmuseo Werstaalla 18.8.2024 saakka avoinna olevaan Amerikan suuri lama -näyttelyyn, jossa on esillä Dorothea Langen kuvia Yhdysvaltain 1930-luvun lamasta.

Luennot järjestetään verkkoluentoina Teams-sovelluksella. Linkki luentosarjaan julkaistaan viikko ennen luentoa tällä sivulla.

Verkkoluentoa on mahdollista seurata myös Työväenmuseo Werstaan auditoriossa, mistä käsin luentoa myös valvotaan.

Luentojen kesto n. tunnin, paitsi viimeinen luento kaksi tuntia.

Luennot ovat maksuttomia.

Luentosarjan järjestävät yhteistyössä Työväenmuseo Werstas ja Tampereen seudun työväenopisto.