Museoiden Yö Werstaalla la 20.5. klo 18-24

18.00-22.00 Omatoiminen taikavaloseikkailu Höyrykonemuseossa perheille
Höyrykonemuseoon on piilotettu kuvioita, jotka löytyvät vain taikavalolla, kokeile löydätkö kaikki.

18.00, 19.00 ja 20.00 Opastus Ysäri-näyttelyyn
Kuljitko nappiverkkareissa, fanititko spaissareita? Muistatko Murrostorstain ja lamavuodet? Hankitko kännykän, kirjoititko ensimmäiset sähköpostisi? Suomen ensimmäinen näyttely 1990-luvusta. Opastuksen kesto noin 30 min.

20.30-23.30 Ysäridisco
Jorasitko Pandoran, Ace of Basen ja Spaissareiden tahdissa, lähteekö kertsi Movetronin Romeosta ja Juliasta ulkomuistista? Ysärin tiukimmat tamppaushitit tarjoilee Dj Bege. Päihteetön Ysäridisco on nostalgiatrippi 90-luvun nuorille.

klo 18.00-23.00 Museokahvila avoinna
Tarjolla kahvia ja virvoketta, suolaista ja makeaa.

Väinö Linnan aukiolla

18.00-21.00 Kirja- ja rompekirppis
Myynnissä laatukirjallisuutta sekä laaturompetta edulliseen hintaan.

18.00-21.00 Piirakkapaari
Lions Club Tampere Naistenlahden Piirakkapaarissa tarjolla itsetehtyjä karjalanpiirakoita ja muita herkullisia suolaisia ja makeita piirakoita. Palan painikkeeksi mummon herkullista marjamehua! Tuotto lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen lasten ja nuorten hyväksi.

Turvallisemman tilan periaatteet Werstaalla
Museolla noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita: Jokainen on meillä yhtä arvokas ja tervetullut ja museossa kunnioitetaan ihmisten koskemattomuutta. Asiattomaan käytökseen puututaan.
Häirintäyhdyshenkilö Werstaalla:
Ulla Rohunen, puh. 050 440 1157,
ulla.rohunen(at)tyovaenmuseo.fi
Lue Turvallisemman tilan periaatteet Werstaalla

Museoiden Yö Werstaalla on osa Tampereen Museoiden Yötä.

Tapahtumaan voi osallistua vain Museoiden yö -rannekkeella. Tapahtumaranneke 12€, ryhmä 40€ (max. 5 hlöä/ ryhmä). Tapahtumarannekkeella pääsee kaikkiin Museoiden yön kohteisiin ja kulkemaan Museoiden yö -busseilla. Rannekkeita on myynnissä Museoiden yö -kohteissa.

Katso Museoiden Yön koko ohjelma ja lisätiedot tapahtuman omilta sivuilta